Általános Szerződési Feltételek
A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) az Aila Beauty Kft. valamennyi, a http://www.sparitual.hu honlapon elérhető és megvásárolható árucikkének megvásárlására érvényesek, a sparitual.hu-n és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
A Webáruházban kötött szerződés interneten megkötött, de alá nem írt, nem írásbeli szerződésnek minősül, tartalma iktatásra nem kerül.
A Webáruház használatához szükséges technikai és jogi tájékoztatást, amelyeket ezen általános szerződési feltételek nem tartalmaznak, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Az Aila Beauty Kft. magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
A vásárló a Webáruház használatával, illetve a Regisztrációval elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételek rendelkezéseit.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.
1. A Webáruház üzemeltető (a továbbiakban: szolgáltató) adatai:
Neve: Aila Beauty Kft.
Székhelye és postai címe: 1035 Budapest, Vörösvári út 5.
E-mail címe: info@sparitual.hu
Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-936236
Szolgáltató adószáma: 22622653-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve és az adatvédelmi nyilvántartás száma: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, NAIH-76636/2014
Tárhelyszolgáltató 1.
Az adatfeldolgozó megnevezése: Wordpress / Automattic Inc.
Levelezési cím: 60 29th Street #343, San Francisco, CA 94110, United States of America
E-mail cím: help@wordpress.com
Telefonszám: 1-877-273-3049
Tárhelyszolgáltató 2. (email levelezés)
Név: Hostgator
Levelezési cím: 5005 Mitchelldale Suite #100, Houston, TX 77092, United States of America
E-mail cím: info@hostgator.com
Telefonszám: 00+1-713-574-5287
2. A szolgáltatás igénybevétele, megrendelhető termékek köre
2.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://www.sparitual.hu weboldalon (jelen ÁSZF-ben: mint Weboldal) található elektronikus áruházon (Webáruház) keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A felek között ezen ÁSZF alapján létrejövő szerződés nyelve a magyar.
2.2. A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges a Weboldalon keresztül. A telefonon, telefaxon, e-mailen, postai levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogadja el, annak alapján szerződés a felek között nem jön létre. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, valamint az utánvétes fizetés díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
2.3. A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
2.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról, változtatás jogát Szolgáltató fenntartja.
3. RENDELÉS MENETE
3.1. A Webáruházban a vásárlás regisztrációhoz nem kötött. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezhet a webáruházba, azonban regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. A regisztráció során meg kell adnia a Szolgáltató által kért adatokat, valamint egy létező e-mail-címet és egy, a vásárló által szabadon meghatározott jelszót. A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez pontos adatok megadása szükséges. A Szolgáltató nem felelős a vásárló által pontatlanul közölt adatok alkalmazásából fakadó semmilyen kárért, és nem felelős a pontatlan adatszolgáltatásból fakadóan meghiúsult vagy nem teljesült ügylet ismételt megkötéséért vagy a teljesítés ismételt megkísérléséért.
3.2. Felhasználó beállítja a megrendelni kívánt termék(ek) darabszámát.
3.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
3.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „ X” (törlés) ikonra kattintva törölheti a kosárból a termék(ek)et. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a böngésző „frissítés” ikonra kattint a Felhasználó.
3.5. Felhasználó megnyomja a „Tovább a pénztárhoz” gombot, ahol beállítja a számlázási és szállítási adatokat. Kiválasztja a szállítási és fizetési módot, melyeknek a típusai a következők:
3.5.1. Fizetési módok:
- A webshopban vásárolt termékért a vevő a következő módon fizethet:
o Utánvétellel a termék átvételekor a futárszolgálat munkatársánál bankkártyával vagy készpénzzel, illetve a foxpost automatánál bankkártyával
o Paylike bankkártyás fizetéssel
Banki átutalással az alábbi számlaszámra:
Kedvezményezett neve: Aila Beauty Kft.
Kedvezményezett bankja: CIB Bank Zrt.
Kedvezményezett számlaszáma: 10700488-22541804-51200002
A közlemény rovatban feltüntetni szükséges a megrendelő nevét és a megrendelés számát.
Banki átutalásos fizetési mód esetén a fizetés feldolgozása 2-3 munkanap. Amennyiben a megrendeléstől számított 8 munkanapon belül nem érkezik be a megrendelés végösszege Szolgáltató számlájára, akkor a megrendelés automatikusan törlésre kerül.
3.5.2. Szállítási költség:
- A termék kézbesítése a vevő által választott úton történik:
o Házhozszállítás GLS futárszolgálattal – 1290 Ft
Foxpost csomagautomatába történő szállítás: 890 ft
- A terméket a megrendelésben meghatározott kézbesítési címre/csomagautomatába szállítjuk. A SpaRitual nem felelős a sikertelen kézbesítésért illetve késve szállított termékért, mely a vevőnek felróható, azáltal, hogy helytelenül vagy pontatlanul adta meg a kézbesítési címet.
- A termék kézbesítése GLS futárszolgálattal és Foxposttal az előírásoknak megfelelően a feladás napjától számított 5-10 munkanapon belül történik.
- Futárszolgálattal, illetve foxposttal történő szállítás esetében és eltérő rendelkezés hiányában (pl. különleges akciók esetében) ezen díj a költségek csak egy részét fedezi, a költségek további részét az SpaRitual állja.
- Amennyiben a megrendelés összege meghaladja az 20 000 Ft-ot, a szállítási és kezelési költséget teljes mértékben az SpaRitual állja.
- Amennyiben a termék szállítása logisztikai illetve technikai okok miatt tӧbb szakaszban történik, a vevő a szállítási és kezelési költségeket csak egyszer viseli.
3.6. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
3.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
3.8. Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy Szolgáltató csak elektronikus távszámlát küldjön részére. A távszámla olyan elektronikus és a hatóságok által elfogadott formátumú hiteles számla, amely Felhasználó által megadott e-mail címen link segítségével egyszer letölthető és nyomtatható 7 napon keresztül. Amennyiben Felhasználó elmulasztotta a számla letöltését egyszeri újraküldése igényelhető. Az elektronikus távszámla megtekintéséhez szükséges, térítésmentesen beszerezhető szoftver (Adobe Acrobat Reader) beszerzése a Felhasználó feladata. A távszámla nem tartalmazza az ingyenes ajándékokat, ezek a tételeket kizárólag a szállítólevélen találhatóak meg, amelyet minden csomag tartalmaz.
3.9. Az elállási jogról és a szavatosságról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
3.10. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
3.11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
3.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
4. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
4.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
4.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-4 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
4.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
4.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
5. ELÁLLÁS JOGA
5.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
5.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
5.3. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
5.4. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót kozmetikumok esetén, amennyiben a terméket kibontotta, a védőfóliát eltávolította. Az elállási jogot ilyen termékek esetén Felhasználó csak az eredeti csomagolás, és a termék sértetlensége esetén gyakorolhatja.
5.5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.
5.6. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
5.7. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
5.8. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
5.9. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
5.10. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. Csomagautomatába vagy utánvéttel küldött csomagot Szolgáltató nem vesz át, ezesetben a visszaküldés nem minősül teljesítettnek.
5.11. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
5.12. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.
5.13. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
5.14. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
6. PANASZKEZELÉS RENDJE
6.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
6.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
6.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
7. WEBSHOP AJÁNDÉKOK
7.1. Promóciók illetve egyéb akciók keretében a vásárláshoz nyújtott SpaRitual ajándékokat, emléktárgyakat illetve más reklámtárgyakat a vevő az adott hónapban csak egyszer igényelheti függetlenül az adott hónapban lebonyolított vásárlások számától. Az SpaRitual a saját belátása szerint jogosult a vevőt akár nagyobb mennyiségű ajándékkal, emléktárggyal illetve más reklámtárggyal megajándékozni. A távszámla nem tartalmazza az ingyenes ajándékokat, ezek a tételeket kizárólag a szállítólevélen találhatóak meg, amelyet minden csomag tartalmaz.
7.2. Amennyiben a vevő a szerződéstől eláll, illetve a megvásárolt terméket visszaküldi, az SpaRitual jogosult visszakérni a megvásárolt termékhez nyújtott ajándékot, emléktárgyat vagy más reklámtárgyat.
8. TERMÉKÉRTÉKELÉSEK
8.1. A SpaRitual Magyarország a megrendelés teljesítését követő 7 napon belül automatikus emailt küld, amelyben vásárlónak lehetősége nyílik a termékek online értékelésére. Az értékelés nem kötelező és nem feltétele további vásárlásnak.
9. A VISZONTELADÁS TILALMA
9.1. A SpaRitual termékek kizárólag a fogyasztók igényeit hivatottak kielégíteni és csak a SpaRitual terjesztési hálózaton belül árusíthatók. Ezért minden, e hálózaton kívüli, elsősorban az interneten való értékesítés céljából végzett vásárlás vagy egyéb beszerzés tilos az Aila Beauty Kft. írásbeli kifejezett beleegyezése nélkül.
10. ADATVÉDELEM
10.1. Az SpaRitual adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: Adatvédelmi nyiltkozat
Budapest, 2020. május 14.